torsdag 4. august 2011

Ny kamera app til iPhone

Fant en morsom app når jeg satt og kjedet meg i bilen, den heter MagicHour og koster 15,- mener jeg det var og der får du utrolig mange forskjellige filter muligheter!

Syns bildene ble fine hvertfall og det var mye lettere å bruke enn Hipstamatic med flere muligheter.

Her er noen bilder jeg har fikset på:

Filter Purple skin






















Filter Magic hour






















Filter Old and faded


































































Filter Old magasine
























Syns det var mange fine filter å velge mellom, kommer til å bruke den appen mye.
Du kan ta bilder med den eller laste opp fra albumet og zoome inn på f.eks en del av bildet og så legge på et filter, kjekt om du fikk med noe på bildet du ikke ville ha med :)

2 kommentarer:

McThrill sa...

Så fint! Takk for tips! :)

Men kan du skrive under de forskjellige bildene hva slags filter som er brukt?

Rebecca sa...

Ja det kan jeg se om jeg kan se i ettertid :) Det ligger en del klare i appen fra før som du kan bla gjennom og se åssen det ser ut med de forskjellige før du lagrer bildet :)