fredag 5. august 2011

Har en tragus piercing

som jeg tok i februar, men for et par uker siden datt stangen jeg hadde der ut og endte da opp med en stygg ørering der. Kom meg endelig til Madison i sarp i går og fikk byttet til en ny fin en :)

Skal du ta piercing kan jeg absolutt anbefale Madison, der kan man til og med få lokalbedøvelse om du tar på plasser som er veldig følsomme.

En liten diamant har jeg der nå.







Gruet meg en del til å ta denne siden så mange sa at det er veldig vondt, må si jeg ble overasket for det var ikke spesielt vondt og veldig fort over.

Har egentlig veldig lyst på en ny en men vet ikke hvor.. Har hatt mange forskjellige men akkurat nå er det kun den i øret og tunga jeg har..

Hvor ville du tatt piercing?
Follow my blog with Bloglovin

5 kommentarer:

Lisa sa...

Det kan vara svårt det där...
Jag vill inte pierca mig; jag har en i läppen, och det räcker för mig :)

sv. Tack!

Josefin sa...

SV: De blir de verkligen! :D

Rebecca sa...

Jeg har mest lyst på en i underleppa selv, mange fine men må nok tenke litt på det ja :)

E S S A A [essaas.blogg.se] sa...

SVAR: Ja, dem var riktigt tjusiga! :) Kostade inte så mycket heller! :)

---

Oh, har länge funderat på tragus, gjorde det ont?

Rebecca sa...

Da kan man jo kjøpe flere om de er billige :)

Nei det var ikke vondt, litt var det jo men det gikk så fort og med en gang det var over var det litt sårt når jeg tok på den bare :)