onsdag 17. august 2011

Begynne å jogge

Nå har jeg bestemt meg for å begynne å jogge av alle ting, frisk luft og bra trening er nok ikke dumt.
Skal prøve å følge en plan hvor man skal øke på gradvis til man kan jogge i f.eks 30 minutter i strekk.

Nå skal ipoden lastes opp med bra motivasjons musikk så er det noen som har tips er det bare å komme med de, eller tips for å holde motivasjonen på topp!

Sanger jeg har klare: Katy Perry-Firework, Bon Jovi-It's my life, Adele-Rolling in the deep  og en haug gamle sanger..Kanskje ikke de mest motiverende men sanger jeg liker hvertfall.

Synd man ikke har denne karen her til å jogge med...

Eric Dane

3 kommentarer:

Therese sa...

Han burde løpt naken syns jeg...så hadde jeg blitt med deg også..

Amanda sa...

Härligt att jogga! Två låtar jag joggar bra till är Na na na - My Chemical Romance och You better die young - Nomy. Men jag vet inte om det passar dig med!

SV: Tack så mycket!

Rebecca sa...

Hadde han løpt naken vet jeg ikke om jeg hadde klart å løpe..hehe :)

Takk for sang tips Amanda :)