lørdag 22. oktober 2011

"hjemmelaget" stuebord

Nå har jeg endelig fått tid til å laste opp bildene av stuebordet mitt.
Kjøpte noe som egentlig er en vedkasse(tror jeg det var) på House of Design, Ewa selger ut alt i butikken
til halv pris så løp og kjøp!

Kassen kom på hele 100,- og passet perfekt inn syns jeg.
Skulle egentlig snekre stuebord selv men dette ble enda bedre..lot tauene på siden som egentlig er
håndtak sitte på, syns det ble kjempe bra.

Duken skulle jeg ha strøket litt først ja ;o)



















Perfekt størrelse på bordet.



















Har åpningen på siden, kan legge ting der og pusene liker å sove der.


















Liker den gamle, slitte stilen på det..kjempe fornøyd!
























Lille gullet tok med seg puta og lå og så på mamma som tok bilder av det nye bordet..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ordnt'li tøft! men hvor er house of design da?

Rebecca sa...

Det er på torget her i Halden det :o) masse fine ting der og halv pris på alt.