lørdag 9. juli 2011

Liam 1 år


I går den 8 juli ble lille gutten min 1 år..det er helt utrolig hvor fort tiden går <3
Han var på 1 års kontroll og fikk vaksiner noe som resulterte i en svært grinete og uvel gutt under hele bursdagsfeiringen, dette var dårlig planlegging ja :(

Målene på kontrollen: 84 cm lang og 12,5 kilo tung..en massiv liten sak den gutten min!

I anledning 1 årsdagen skulle jeg dra frem noen skjulte husmorferdigheter...(trodde jeg) og slenge sammen en fancy Freia pirat skip kake..hehe!

Sto til ca 23.30 fredagskveld for å bli ferdig..etter mye frem og tilbake og en del irritasjon ble den nå tilslutt ferdig og resultatet legges ut her med den enkle konklusjon: bake fine kaker kan jeg ikke!

Oppskrift til kaken eller andre fancye kaker finner du her:
http://www.freiahjemmekonditori.no/?gclid=CKXY6brk7qkCFULwzAodfnIqXw#occations_8

Må også legge ved et bilde av bursdagsbarnet som koste med noen sandkasse leker han fikk av sin tante.
















1 kommentar:

Anonym sa...

Syntes kaka di så fin ut jeg...bedre en hva jeg selv hadde klart hvertfall :D Koselig med en blogg...lagt den til i mine favoritter...Kommer nok til og følge den ja...Prøve og få laga meg en jeg og kanskje :P

Alexandra ;)