torsdag 21. juli 2011

Joico K-pak deep penetrating reconstructor

Når jeg i mai bestemte meg for å bleke håret fra mørk brunt til helt blond måtte det kjøpes inn gode hårprodukter. Jeg leste mye på nett og kom frem til at den beste hårkuren må være Joico K-pak deep penetrating reconstructor, den er kåret til best i test hele 10 år på rad! Les om det her: Behind The Chair
Jeg så også på bloggen til kourtney Kardashian at ho bruker Joico K-pak produkter og så fint hår som ho har må det jo være bra.. :)



Det beste med joico K-pak serien er den utrolig gode lukta, div tropiske dufter på de forskjellige produktene og man blir lett hekta og bestiller hele serien.

Nå har jeg bleket håret hele 3 ganger på 2 uker og med flere hårkur runder er håret veldig lite skadet, nå bruker jeg også sjampo og balsam i K-pak serien som også gjør underverker med håret.

Når jeg bruker hårkuren lar jeg den ofte være i håret i flere timer, surr håret inn i et håndkle og la det være i et par timer.

For å få bort gulskjær har jeg kjøpt et annet produkt fra Joico som heter Color Endure Violet shampoo, den lukter også veldig godt.


Jeg bestiller alltid Joico produkter fra blivakker.no eller strawberrynet.com, alltid greit å sammenligne for prisene varierer litt og det er ofte tilbud, blivakker har fraktfritt i sommer hvertfall, strawberrynet har det hele tiden så handler du for under 200,- slipper du også toll/moms på varene.



Ingen kommentarer: